Szkolenia

pa 23, 2018

Skuteczne techniki i strategie negocjacyjne w praktyce 3 dniowe warsztaty


 

Szkolenie + warsztaty 3 - dniowe

Grupa docelowa:

- dyrektorzy i menadżerowie,
- pracownicy działu obsługi klienta,
- kierownicy dz. sprzedaży,
- przyszli sprzedawcy,
- kuratorzy sądowi,
- pracownicy nieruchomości, oświaty i innych zawodów,
- liderzy firm Sprzedaży Bezpośredniej i Multi Level Marketing (sektor DS/MLM)
- oraz wszystkie osoby prywatne, pragnące doskonalić techniki skutecznych negocjacji.

Cele szkolenia:
1. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych negocjacji i zdobywania informacji od rozmówcy.
2. Nabycia kompetencji umożliwiające praktyczne prowadzenia negocjacji handlowych i innego rodzaju, poprzez zdolność docierania do prawdziwych intencji i interesów motywujących negocjatorów.
3. Poznanie metod poszerzania obszaru swoich możliwości w negocjacjach oraz nauczenie się technik obrony przed presją, manipulacją i "wojną psychologiczną” oraz budowanie swojej siły negocjacyjnej.

Program szkolenia i warsztatów: 

1. Negocjacje a mediacje – czym się różnią i jakie są ich rodzaje.
2. Co jest negocjowalne i kiedy możemy z niego skorzystać?
3. Czynniki warunkujące skuteczność negocjacji: emocje, intencja oraz motto i misja dobrej woli.
4. Przygotowanie do negocjacji – wyznaczanie sobie celu zgodnie z 5 zasadami NLP.
5. Style negocjowania - zalety i ograniczenia.
6. Negocjator - cechy i walory oraz samoocena własnych kwalifikacji negocjacyjnych.
7. Cztery filtry perswazji dla kwalifikacji negocjatora.
8. Poziomy komunikacji i jej podstawy w procesie sprzedaży.
9. Otwarcie rozmowy – etykieta powitalna.
10. Świadomy RAPPORT oraz rozpoznawanie i interpretowanie sygnały niewerbalne klienta.
11. Konflikt a negocjacje – jak sprawić, aby go wyciszyć.
12. Dekalog komunikacyjny - wprowadzenie do negocjacji
13. Tajemnice negocjacji: Pułapki komunikacyjne oraz bariery: "nie słyszą, nie rozumieją, zapominają".
14. Negocjacje klasyczne - przebieg mediacji wg. model "zegar" - stanowiska, interesy, rozwiązania
15.Techniki zadawania pytań i ich rodzaje – kwalifikacja podstawowa i zaawansowana.
16. Czterostopniowy model badanie potrzeb adwersarza / klienta / drugiej strony konwersacji.
17. Perspektywa klienta i negocjatora.
18. Umiejętność wchodzenia w różne rolę.
19. Autoprezentacja negocjatora – prezentacja oferty.
20. Metody wywierania wpływu.
21. Klucz do klienta – strategia przekonywania.
22. Poszukiwanie wspólnych wartości.
23. Wytyczanie wspólnego celu w procesie negocjacji.
24. Fazy w negocjacjach - elementy i założenia oraz procedury negocjacji handlowych.
25. Strategie i techniki negocjacyjne - sprzedającego i kupującego.
26. Rozpoznawanie manipulacji negocjacyjnych i kontr-manipulacje.
27. Renegocjacje.
28. Sekrety wywierania wpływu, czyli o języku perswazji i praktycznym zastosowaniu psychologii społecznej.
29. Magia stosowanych słów w biznesie i transakcjach handlowych - „kluczowe słowa, klucze”.
30. Zasady asertywnej komunikacji z klientem.
32. Ochrona kluczowych granic kontraktu i relacji.
32. Zastrzeżenia i obiekcje klientów – podstawowy model i techniki, jak sobie z nimi radzić.
33. Asertywność i stawianie granic.
34. Krytyka i radzenie sobie z sugestiami i uwodzeniem handlowca.
35. Zrozumienie, czyj to problem i unikanie wchodzenia w cudze sprawy i problemu, mające na celu rozproszenie mocnego stanowiska negocjatora i jego uległość.
36. Testowanie gotowości zakupowej lub innej – negocjowanej.
37. Długofalowa współpraca i obsługa posprzedażowa, która może przynieść więcej korzyści niż jednorazowe zwycięstwo, po którym często druga strona czuje się urażona lub oszukana.
38. Skuteczne zamknięcie rozmowy z wynikiem WIN – WIN.    

Po ukończeniu szkolenia i warsztatu z negocjacji, uczestnik:

Nauczy się prowadzić rozmowę negocjacyjną.
Posiądzie umiejętność rozpoznawania styli zarządzania konfliktem w organizacji.
Posiądzie wiedzę na temat zrozumieć przyczyny, dynamika i rodzajów konfliktu oraz sposobów jego wygaszania.
Nabędzie umiejętności świadomego dopasowania się (RAPPOTR) oraz rozpoznawania i interpretowania sygnałów niewerbalnych klienta.
Nauczy się używać języka korzyści.
Rozwinie swoje kompetencje komunikacyjne.
Posiądzie wiedzę, na czym polega dynamika negocjacji.
Nauczy się wykorzystywać zasady i prawa niezbędne w procesie negocjacji.
Nabędzie umiejętność stosowania technik i taktyk negocjacyjnych.
Nauczy się efektywnie słuchać klienta.
Zrozumie czyj to problem, aby nie dawać się wciągać w cudze problemu i unikanie wchodzenia w nie.
Nauczy się rozpoznawać rzeczywiste potrzeby klienta i umiejętnie je uświadamiać.
Nabędzie wiedzę w rozpoznawaniu kluczowych terminów negocjacyjnych takie jak: BATNA, WATNA i ZOPA i nabędzie umiejętności wykorzystywania ich w procesie negocjacyjnym.
Nabędzie kompetencje praktyczne i narzędzia pomocne do przygotowania się do negocjacji.
Posiądzie wiedzę, jak unikać najczęstszych błędów pojawiających się podczas kontaktów interpersonalnych.
Nuczy się stawiać sobie cele zgodne z 5-cioma zasadami NLP.
Nabędzie umiejętność wchodzenia w różne role w trakcie negocjacji.
Posiądzie wiedzę dotycząca zadawania pytań i ich rodzajów.
Posiądzie umiejętność długofalowej współpracy i potrzeby obsługi posprzedażowej, która może przynieść więcej korzyści niż jednorazowe zwycięstwo, po którym często druga strona czuje się urażona lub oszukana.
Nabędzie umiejętność posługiwania się umiejętnościami negocjacyjnymi w zależności od sytuacji.
Nabędzie umiejętność jak planować cele i działania negocjacyjne.
Posiądzie umiejętność skutecznego doboru metod realizacji zadań i stosowania trików negocjacyjnych w praktyce.
Posiądzie wiedzę, jak w innowacyjny i efektywny sposób rozwiązywać problemy.
Nauczy się budowania własnego pozytywnego wizerunku.
Posiądzie przygotowanie do wykonywania zawodu negocjatora.
W planowaniu i realizacji procesu negocjacji, będzie kierował się zasadami etyki i społecznej odpowiedzialności.

WARUNKI ORGANIZACYJNE:

Dwudniowe szkolenie + warsztat z negocjacji

1. Czas trwania: 3 dni, w godz. 9.00 – 18.00 ( w tym 1 godz. Na obiad każdego dnia)
2. Cena warsztatu:  1499,00 zł* / 1 osoba / 3 dni (piątek, sobota, niedziela)  
3. Najbliższy termin warsztatów:  1 - 3 luty 2019 (piątek - niedziela)
4. Kolejny terminy szkolenia i warsztatów:
    2 - 5 maj 2019  ( czwartek-piątek-sobota)
    23 – 25 sierpień 2019 (piątek, sobota, niedziela)
5. Miejsce szkolenia**:
    Akademia Rozwoju Coaching Życia
    ul. Reformacka 3/2, Rzeszów

Inwestycja obejmuje:
- realizację programu szkolenia + warsztat,
- materiały szkoleniowe i warsztatowe,
- posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych,
- certyfikat ukończenia szkolenia + warsztat (ilość godzin szkolenia 8 godzin oraz ćwiczeń 16 godzin).

=====================
* Cena nie obejmuje ewentualnych dojazdów oraz noclegów Uczestników.
    Podana inwestycja jest wartością netto, należy do niej doliczyć 23% VAT.
** Miejsce może ulec zmianie, z uwagi na ilość uczestników.

Szkolenia i warsztaty dla firm:

Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt:

RENATA ZARZYCKA-BIENIAS
tel. 730 970 880
email: renatazarzycka51@gmail.com
Strona informacyjna:  www.coachingzycia.com.pl

 




ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

imię i nazwisko*
e-mail*
telefon*
wybierz szkolenie*